طاهری: آخرین بار با فکری دعوا کردم، اما امروز از او حمایت می کنم، سکوت، بهترین راهکار برای استقلال است

به گزارش صنایع 90، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در حال حاضر بهترین راهکار برای استقلال سکوت است تا ببینیم شرایط این تیم چه خواهد شد.

طاهری: آخرین بار با فکری دعوا کردم، اما امروز از او حمایت می کنم، سکوت، بهترین راهکار برای استقلال است

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال مطرح کرد: این روزها اظهارنظر درباره استقلال زیاد است و بهتر است به جای صحبت کردن از استقلال حمایت کنیم. برای من فرقی نمی نماید که چه کسی سرمربی استقلال است؛ هر کسی باشد، حمایت می کنم.

وی اضافه کرد: آخرین باری که محمود فکری را دیدم، با او دعوایم شد. فکر کنم سال 86 بود که در یکی از بازی ها روبه روی استقلال که مربی بودم با فکری دعوایم شد، بنابراین ارتباطی با فکری ندارم که بخواهم بی جهت از او دفاع کنم. 12،13 سال است فکری را ندیده ام. امروز هم به خاطر استقلال از او حمایت می کنم. با شرایطی که وجود دارد، کار کردن سخت است. یک روز بازیکن به تمرین نمی آید و یک روز صحبت از مسائل بازیکن دیگری می گردد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اعتراض های طرفداران به کادر فنی و مدیریت باشگاه توضیح داد: طرفدار وقتی می بیند تیم رقیب سر و سامان گرفته و بازیکن می گیرد، پیش خودش فکر می نماید چرا استقلال شرایط مشابه آنها را ندارد. با این حال، نظرم این است که در مقطع فعلی سکوت کنیم. خودم مایل نیستم صحبت کنم و دوست دارم سکوت کنم تا ببینیم تکلیف چه می گردد، اینکه آیا کسی پیدا می گردد به استقلال سر و سامان دهد؟

طاهری در رابطه با فضای پرتنش در صفحات مجازی علیه استقلال گفت: صفحات مجازی همه را به جان هم انداخته است. هر مربی می آید، صفحات مجازی علیه او می شوند و پُست می گذارند. از بازی هایی که راه افتاده، خسته شده ام. می ترسم چیزی بگویم و داستانی گردد. بهتر است همه از پیشکسوتان گرفته طرفداران گرفته از تیمشان حمایت نمایند.

وی تأکید کرد: نمی توانم طرفداران را به سکوت دعوت کنم، چون طرفدار دلش در چند سال اخیر سوخته است. کسی که کار و زندگی اش را رها می نماید و نگران استقلال است، یعنی دلش سوخته. مدیریت در باشگاه استقلال ضعف دارد. حساب های من به خاطر عدم پرداخت پول از سوی باشگاه از طرف اداره مالیات بسته شده است. شکایت هم نکرده ام، اما مدیریت باید فکری به حال این شرایط کند. مدیریت باشگاه درست باشد، خیلی چیزها درست می گردد. به من ثابت شده که مدیریت استقلال ضعف دارد.

تجمع طرفداران استقلال مقابل مجلس + عکس

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1574

به "طاهری: آخرین بار با فکری دعوا کردم، اما امروز از او حمایت می کنم، سکوت، بهترین راهکار برای استقلال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: آخرین بار با فکری دعوا کردم، اما امروز از او حمایت می کنم، سکوت، بهترین راهکار برای استقلال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید