سانحه رانندگی، ستاره سابق لیورپول و دخترش را راهی بیمارستان کرد

به گزارش صنایع 90، مدافع سابق تیم فوتبال لیورپول و دخترش از یک حادثه رانندگی جان سالم به در بردند، اما راهی بیمارستان شدند.

سانحه رانندگی، ستاره سابق لیورپول و دخترش را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، یان آرنه ریسه، مدافع نروژی سابق تیم فوتبال لیورپول و دختر 19 ساله اش آریانا، در یک حادثه رانندگی در کشور خود دچار جراحاتی شده و به همین دلیل به بیمارستان انتقال داده شدند. ظاهراً شدت جراحات وارده به این دو نفر در این حادثه که ساعت 2 بامداد امروز (چهارشنبه) رخ داد، زیاد نبوده است، اما آنها برای انجام یکسری معاینات به بیمارستان رفته اند.

طبق گزارش سان، مأموران پلیس نروژ خودروی ریسه 39 ساله را در حالی که چپ نموده بود، پیدا نموده اند. گویا او در حال رساندن فرزند خود از شهر تونسبرگ به منزل شان در شهر آلسوند بوده است که تنها پس از طی پنج مایل از راستا این اتفاق برای آنها رخ می دهد.

با رفع شدن نگرانی ها از بابت سلامت جسمانی ریسه و فرزندش، آنها از بیمارستان مرخص شده اند. پلیس در حال اجرا تحقیقات درباره علت حادثه است، اما تا به امروز هیچ عامل مجرمانه ای در رخ دادن این حادثه یافت نشده است.

ریسه که سال 2017 به دوران بازیگری خود انتها داد، هفت سال برای لیورپول بازی کرد و در حال سپری کردن دوره های حرفه ای و رده بالای مربیگری است. او ماه دسامبر سال گذشته از دریافت مدرک مربیگری درجه B یوفا اطلاع داد. ریسه که سه بار ازدواج نموده، چهار فرزند دارد که آریانا بزرگترین آنهاست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 940

به "سانحه رانندگی، ستاره سابق لیورپول و دخترش را راهی بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانحه رانندگی، ستاره سابق لیورپول و دخترش را راهی بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید