رزمایش بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه سیبری

به گزارش صنایع 90، خلبانان بالگردهای تهاجمی ناحیه نظامی مرکزی روسیه در جریان یک مانور در منطقه سیبری و در شراط بد آب وهوایی، تجهیزات نظامی دشمن فرضی را با دقت کامل نابود کردند.

رزمایش بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه سیبری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا روسیه، بالگردهای تهاجمی میگ 24 ملقب به تمساح و بالگردهای جنگی ترابری میگ 8ای ملقب به ترمیناتور متعلق به ناحیه نظامی مرکزی روسیه در جریان یک مانور نظامی در منطقه سیبری، اهداف معین دشمن فرضی را با دقت کامل نابود کردند.

بر اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی ناحیه نظامی مرکزی روسیه، خلبانان این بالگردها ابتدا بمب ها و موشک های خود را بارگیری و سپس آنها را به سمت اهداف معین شده که تجهیزات نظامی دشمن فرضی بود، شلیک کردند. وظایف معین شده برای آنها در شرایط سخت آب وهوایی منطقه و هنگام ریزش برف انجام گرفت.

علاوه بر این، خلبانان روسی مانورهای معینی را برای فرار از تجهیزات پدافند هوایی دشمن فرضی انجام داده و به منظور پوشش امنیتی، در ارتفاع بسیار کم از سطح زمین پرواز کردند.

پیش از این هم اعلام شده بود که نیروهای پلیس نظامی روسیه در حال اجرای مانوری ضدتروریستی هستند که این رزمایش در مناطق مجاور مرکز لجستیکی تأمین فنی ناحیه نظامی شرقی روسیه در منطقه خاباروفسکی است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 615

به "رزمایش بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه سیبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه سیبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید