دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش صنایع 90، وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مختلف ملت سرافراز ایران به ویژه صنعتگران، فراوری کنندگان، بازرگانان و معدنکاران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش ، وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مختلف ملت سرافراز ایران به ویژه صنعتگران، فراوری نمایندگان، بازرگانان و معدنکاران برای حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

22 بهمن روز به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی و همدلی و همراهی ملت سرافراز ایران با آرمان های امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب است که به لطف خداوند و ایستادگی مردم 40 سال با دسیسه ها و توطئه ها مقابله نموده اند تا انقلاب هم اکنون به دوران بلوغ و کمال خود برسد.

بی شک حضور ارزشمند و سرنوشت ساز مردم در عرصه هایی، چون راهپیمایی 22 بهمن تاکنون انقلاب اسلامی را ماندگار و الگویی برای دیگر ملل نموده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از امت همواره در صحنه و مطلع ایران دعوت می نماید با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی نمایند و حمایت خود را از آرمان های متعالی اسلامی و انقلابی به جهانیان اثبات نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 188

به "دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت وزارت صنعت، معدن و تجارت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید