دستگیری صدها عامل حریق عمد در جنگل های استرالیا

به گزارش صنایع 90، صدها استرالیایی به خاطر ایجاد حریق عمدی در جنگل های این کشور دستگیر شدند.

دستگیری صدها عامل حریق عمد در جنگل های استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه rtp استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به نوشته روزنامه استرالین، 183 نفر به خاطر به آتش کشیدن جنگل ها در نیو ساوث ولز، کویینزلند، ساوث استرالیا و تاسمانیا دستگیر شدند.

جیمز آگلاوف، مدیر دانشگاه علوم رفتاری دانشگاه سوینبرن استرالیا، در این رابطه گفت، حدود 50 درصد آتش سوزی های در جنگل های استرالیا از حریق های عمدی آغاز شد.

به گفته، ژانت استنلی، استاد دانشگاه ملبورن، افرادی که به عمد در جنگل ها آتش روشن می نمایند، اساسا مردان جوان 12 تا 24 یا 60 سال و مسن تری هستند که پیشینه خاصی ندارند اما، به نظر می رسد، به طور کلی دچار محرومیت بودند و در کودگی مورد بی توجهی و سوء استفاده قرار گرفتند.

برندون سوکالوکا، کسی که در گذشته آتش نشان داوطلب بود، به خاطر ایجاد حریق عمدی در جنگلی در ویکتوریا در سال 2009، به 17 سال زندان محکوم شد. در این آتش سوزی 10 نفر کشته شدند.

آتش سوزی گسترده در استرالیا تا به امروز علاوه بر ویرانی بی سابقه، 25 کشته به جا گذاشت. به گفته مقامات استرالیا این آتش سوزی ماه ها ادامه خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 747

به "دستگیری صدها عامل حریق عمد در جنگل های استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری صدها عامل حریق عمد در جنگل های استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید