داورزنی: تیم ملی والیبال باید با نفرات اصلی در مسابقات حاضر گردد

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم امضا قرارداد فدراسیون دوومیدانی با حامی مالی اش گفت: رشته های پایه ما جزو رشته هایی هستند که حتما باید از حامیان مالی یاری گرفته گردد. حضور قوه های مالی که می خواهند برندشان مطرح گردد یاری متقابلی می نماید. فدراسیون هایی که از حامیان مالی یاری می گیرند برای حضور در مسابقات نیز با مسائل کمتری همراه هستند.

داورزنی: تیم ملی والیبال باید با نفرات اصلی در مسابقات حاضر گردد

وی در مورد چگونگی هزینه کردن قراردادهای اقتصادی و مسائل اقتصادیاتی مطرح نمود: از منظر قانون همه موظفند اقتصادیات ها را پرداخت نمایند. اظهارنامه اقتصادیاتی در همه فدراسیون ها در طی چند سال اخیر ارائه نشده بود و گاها فکر می شد از اقتصادیات معاف هستند. همه ما واقف هستیم که خود فدراسیون ها اقتصادیات بگیر هستند و در همه فدراسیون ها فراگیر است. فدراسیون ها تفاهم نامه ای را با وزارتخانه امضا می نمایند و همه مسائل اقتصادی معین است و هر سال هم بازرسان و حسابرسان قانونی موضوع را پیگیری می نمایند.

معاون وزیر ورزش در مورد مجمع فدراسیون دوومیدانی و بدهی های اقتصادیاتی فدراسیون های ورزشی گفت: وزارت ورزش تا به امروز حدود 4 مرحله به فدراسیون ها پرداختی داشته است. هفته آینده هم سعی می کنیم تفاهم نامه سال جاری را با تمام فدراسیون ها امضا کنیم.

وی در مورد دوتابعیتی بودن یک رئیس فدراسیون گفت: گزارش را دریافت نموده ایم که اگر مستندات قطعی باشد در جلسه هفته آینده در مورد آن تصمیم گیری می کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره احتمال حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون والیبال مطرح نمود: 9 شهریور تا بیست و سوم همین ماه ثبت نام فدراسیون والیبال انجام و بعد هم انتخابات برگزار می گردد. من هنوز برای شرکت در مجمع تصمیم گیری ننموده ام. قانون می گوید سرپرست فدراسیون اگر بخواهد ثبت نام کند باید استعفا بدهد. هر مسئولی هم در زمان انتخاب شدن باید دوشغله نباشد و از سمت خود استعفا دهد. من سعی می کنم در مجمع ثبت نام نکنم اما اگر هم ثبت نام کردم از معاونت استعفا می دهم.

داورزنی اضافه نمود: در مورد نتایج تیم ملی والیبال باید بگویم پیش بینی های کارشناسان بالای 70 درصد این بود که تیم ما شانس کمتری برای انتخاب در این مرحله دارد. ما با چالش جدی میربانی جام ملتها در کشورمان روبرو هستیم. 8 تیم برتر در مسابقات قاره ای شرکت می نمایند. ما امیدوار به کسب سهمیه در سن پترزبورگ بودیم تا با جوانان در ادامه راه به میدان برویم که میسر نشد. حالا کارمان سخت است و مجبوریم با تیم اصلی در مسابقات شرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 301

به "داورزنی: تیم ملی والیبال باید با نفرات اصلی در مسابقات حاضر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: تیم ملی والیبال باید با نفرات اصلی در مسابقات حاضر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید