خبرنگاران 528پروانه بهره برداری واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

به گزارش صنایع 90، یاسوج- خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 528پروانه بهره برداری واحد صنعتی در این استان با حجم سرمایه گذاری 11 هزار و 622 میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای هشت هزار و 116 نفر صادر شده است.

خبرنگاران 528پروانه بهره برداری واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد

سالار حسین پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: از این تعداد واحد صنعتی ، 354 واحد فعال است .

وی اضافه نمود: سال جاری پروانه بهره برداری 13 طرح صنعتی با میزان سرمایه گذاری 167 میلیارد ریال و اشتغال 93 نفر صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد که 90 درصد از واحد های صنعتی استان خارج از شهرک های صنعتی استان قرار دارند.

حسین پور ابراز داشت: هم اینک 174 واحد صنعتی استان غیرفعال بوده که از این تعداد 62 مورد در اولویت احیا هستند.

وی تاکید نمود: اشتغال این 62 واحد یک هزار و 102 نفر است و امید است سال جاری تا اوایل سال آینده این تعداد به چرخه فراوری باز گردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: 112 واحد صنعتی استان به طور کامل و به دلایل مختلف از رده خارج شده است.

حسین پور اضافه نمود: براساس برنامه ریزی انجام شده سال جاری باید 25 واحد صنعتی غیرفعال در استان باید به چرخه فراوری بازگردد و در مدت 4 ماهه نخست سال جاری 4 مورد از آن ها با اشتغال 22 نفر فعال شده است.

وی تاکید نمود: در مجموع تا به امروز 163 جلسه ستاد تسهیل برای آنالیز مسائل واحدهای صنعتی و احیای آنها در استان برگزار شده و یک هزار و 556 مصوبه داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال جاری نیز 10 نشست ستاد تسهیل در استان برگزار شده که 164 مصوبه داشته که 117 مورد آن اجرایی شده است.

عمر حوزه صنعت و معدن در کهگیلویه و بویراحمد کمتر از نیم قرن است و به همین دلیل ظرفیت های فراوانی در این بخش ها برای سرمایه گذاری در استان وجود دارد.

13 شهرک و ناحیه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و بعضی از واحد های صنعتی در شهرک ها و بعضی دیگر خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1177

به "خبرنگاران 528پروانه بهره برداری واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 528پروانه بهره برداری واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید