خبرنگاران 26 شخصیت روس خواهان تعویق همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه شدند

به گزارش صنایع 90، مسکو - خبرنگاران - 26 شخصیت اجتماعی روس ازجمله خبرنگاران و کارشناسان پزشکی و بیولوژیکی در نامه ای سرگشاده خطاب به دولت خواهان به تعویق افتادن همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه شدند.

خبرنگاران 26 شخصیت روس خواهان تعویق همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه شدند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، 26 شخصیت اجتماعی روس در نامه سرگشاده خود به حکومت روسیه خواهان اتخاذ تدابیر لازم در رابطه با شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از این بیماری شدند.

این نامه در سایت اینترنتی چنج.اورگ منتشر و در آن شخصیت های روس خواهان بکارگیری تدابیر فوری در رابطه با کرونا و ازجمله تاخیر در بازپرداخت اقساط مردم و پرداخت خدمات مسکن و تعویق برگزاری همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه شدند که روز 22 ماه آوریل (سوم اردیبهشت ماه) برگزار می گردد.

در این نامه گفته شده است برای اینکه سناریوی شیوع کرونا در ایتالیا در روسیه تکرار نگردد باید فورا تست همه شهروندان روس را تامین و تدابیری را برای حمایت از شهروندان واقع در قرنطینه بکار گرفت و نیز محدودیت های برای قرنطینه را ملایم کرد.

براساس دستور ولادیمیر پوتین، همه پرسی اصلاح قانون اساسی 22 ماه آوریل (سوم اردیبهشت ماه سال 99)برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، رئیس جمهوری روسیه شنبه گذشته طرح اصلاح قانون اساسی روسیه را که در آن قید شده او بار دیگر می تواند در انتخابات ریاست جمهوری (سال 2024 میلادی) شرکت کند را با امضای خود تایید کرد.

دادگاه قانون اساسی روسیه دوشنبه گذشته در بیانیه ای گفت که طرح اصلاح قانون اساسی روسیه، ازنظر محتویات و مراحل تصویب با قانون اساسی مطابقت دارد و قاضی های دادگاه به این نتیجه رسیدند که طرح اصلاح قانون اساسی روسیه با فصل های اول، دوم و نهم این قانون مغایرت ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 895

به "خبرنگاران 26 شخصیت روس خواهان تعویق همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 26 شخصیت روس خواهان تعویق همه پرسی اصلاح قانون اساسی روسیه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید