خبرنگاران 2 نفر دیگر بر اثر کووید 19 در کرمانشاه جان باختند

به گزارش صنایع 90، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه در شبانه روز گذشته 2 نفر بر اثر کووید 19 در شهرستان های کنگاور و سنقر و کلیایی فوت کردند، گفت: مجموع جانباختگان استان به هزار و 496 نفر رسید.

خبرنگاران 2 نفر دیگر بر اثر کووید 19 در کرمانشاه جان باختند

مهدی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 52 بیمار جدید با علایم کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری و 42 نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در شبانه روز گذشته 15 مورد بیمار مثبت بستری و 72 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان شناسایی شدند.

وی رنگ بندی جدید شهرستان های استان را هم بیان کرد و گفت: براین اساس هشت شهرستان زرد و 6 شهرستان دیگر در شرایط آبی قرار دارند.

محمدی اضافه کرد: شهرستان های زرد شامل کرمانشاه، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب و صحنه است.

وی اضافه کرد: شهرستان های آبی نیز شامل ثلاث باباجانی، دالاهو، قصرشیرین، گیلانغرب، جوانرود و روانسر است.

به گزارش خبرنگاران، براساس اعلام ستاد کرونا در شرایط زرد یا خطر متوسط فقط سطح شغلی چهار تعطیل خواهد بود.

در شرایط نارنجی یا پرخطر هم سطح شغلی سه و چهار تعطیل است و در شرایط قرمز یا خیلی پرخطر نیز همه مشاغل به جز موارد ضروری سطح یک تعطیل خواهد بود.

همچنین خروج خودروهای بومی از شهرستان های نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های نارنجی و قرمز ممنوع خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1572

به "خبرنگاران 2 نفر دیگر بر اثر کووید 19 در کرمانشاه جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 نفر دیگر بر اثر کووید 19 در کرمانشاه جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید