خبرنگاران معاون استاندار ایلام از حوزه های کنکور سراسری بازدید کرد

به گزارش صنایع 90، ایلام - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری 99 دانشگاه های کشور از حوزه های امتحانی دانشگاه ایلام بازدید کرد.

خبرنگاران معاون استاندار ایلام از حوزه های کنکور سراسری بازدید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز آدینه در سومین روز از برگزاری آزمون سراسری با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه ایلام گفت: در کنکور سال جاری شاهد رقابت 14 هزار و 239 داوطلب در استان هستیم که از این تعداد، هشت هزار و 307 نفر خانم و پنج هزار و 932 آقا هستند.

وی اضافه نمود: کنکور سراسری سال جاری در پنج رشته و 12 حوزه امتحانی و به مدت چهار روز از 29 مرداد ماه تا یکم شهریور ماه در حال برگزاری است.

نوذری یادآور شد: در بازدیدی که به همراه رییس دانشگاه ایلام و دیگر مسوولان از محل برگزاری آزمون داشتیم همه موارد از جمله پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شده است.

وی با بیان اینکه آزمون در کمال امنیت، آرامش و از همه مهمتر در کمال سلامت در حال برگزاری است، افزود: مسئله برگزاری کنکور سراسری برای استاندار ایلام بعنوان رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا و دیگر مسوولان استان از درجه اهمیت بالایی برخوردار بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اعلام رضایت از فرایند برگزاری کنکور 99 گفت: امروز شاهد فرایند برگزاری کنکور سراسری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا ضروری است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1199

به "خبرنگاران معاون استاندار ایلام از حوزه های کنکور سراسری بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون استاندار ایلام از حوزه های کنکور سراسری بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید