خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در خوزستان اجرا می شود

به گزارش صنایع 90، اهواز - خبرنگاران - استاندار خوزستان با اشاره به آغاز اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی از فردا در سراسر کشور گفت: با انجام محدودیت های بیشتر این طرح با جدیت در استان خوزستان اجرا می شود.

خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در خوزستان اجرا می شود

غلامرضا شریعتی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: جزییات بیشتر اجرای این طرح از سوی رئیس جمهوری برای مردم کشور تشریح می شود.

وی ادامه داد: ولی با این وجود سختگیری های بهداشتی بیشتری را اعمال خواهیم کرد و همزمان فعالیت ادارات و اصناف و تردد در اماکن عمومی بیش از گذشته کنترل می شود.

استاندار خوزستان بیشترین محدودیت مشخص شده در این طرح را متوجه ترددها و سفرها عنوان کرد و گفت: اجرای پیروز این طرح به همکاری هرچه بیشتر مردم برای در خانه ماندن نیاز دارد.

تعطیلی بانک ها تا 9 فروردین

نماینده عالی دولت در استان خوزستان با اشاره به اینکه تمامی بانک ها تا 9 فروردین تعطیل خواهند بود، گفت: این درحالی است که درباره نحوه فعالیت بانک ها بعد از تعطیلات رسمی نیز تصمیم گیری مجددی صورت می گیرد.

به گفته وی این موضوع شامل ادارات و همچنین بانک های خصوصی نیز خواهد شد.

جابجایی کالاهای وارداتی به صورت روان از بنادر خوزستان

استاندار خوزستان همچنین با اشاره به اینکه واردات کالاهای اساسی از بنادر استان بخصوص بندر امام خمینی(ره) به صورت روان در حال انجام است، گفت: خودروهای حمل بار و قطارهای باری بدون مشکل در حال جابجایی کالاها به سراسر کشور هستند.

شریعتی گفت: علاوه بر این انبارهای بنادر استان مملو از کالا و مایحتاج است و بر همین اساس در تامین مایحتاج مردم مسئله ای نداریم.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا روز چهارشنبه به 524 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 908

به "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در خوزستان اجرا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت در خوزستان اجرا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید