خبرنگاران ستاره ای که سید جلال را شکست داد

به گزارش صنایع 90، تهران- خبرنگاران- امین قاسمی نژاد در بازی برابر پرسپولیس پیروز شد سید جلال حسینی را در چند صحنه شکست دهد.

خبرنگاران ستاره ای که سید جلال را شکست داد

به گزارش خبرنگاران، تیم های پدیده و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دیروز(شنبه) در استادیوم امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که این ملاقات با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید.

تک گل پدیده در اواخر نیمه نخست از طریق امین قاسمی نژاد زده شد. ستاره 34 ساله تیم مشهدی تعداد گل های خود را مانند شماره پیراهنش به عدد 9 رساند تا پس از حواشی پیرامون پیوستنش به استقلال، بازهم نشان دهد تمرکز و آمادگی اش را در بالاترین میزان ممکن نگاه داشته است.

گلِ قاسمی نژاد اما یک نکته خاص داشت. او پیروز شد توپ را پیش از رسیدن به سید جلال حسینی وارد دروازه حامد لک کند. این مهاجم باتجربه به خوبی و با تیزهوشی پیش از مدافع حرفه ای پرسپولیس به توپ ارسالی از امید نعمتی رسید و با یک ضربه دقیق، تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

این انتها ماجرای دوئل های سید جلال و قاسمی نژاد نبود. امین در نیمه دوم هم به خوبی توانست در 2 مصاف یک در برابر یک از سد سید جلال بگذرد و او را دریبل بزند. در یکی 2 جدال دیگر نیز این ماجرا تا حدی تکرار شد تا پایان یک مهاجم لیگ رجحان بتواند در این فصل، شماره چهار تمام نشدنی پرسپولیس را تحت فشار بگذارد و شکست دهد. کاری که بسیاری از مهاجمان جوان و آماده لیگ هم در انجام دادنش ناتوان بوده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1605

به "خبرنگاران ستاره ای که سید جلال را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاره ای که سید جلال را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید