خبرنگاران رتبه بندی در راستای ارتقاء صندلی معلمان اجرای می گردد

به گزارش صنایع 90، سنندج- خبرنگاران- نماینده مردم شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش حقوق معلمان وظیفه و تکلیف است که باید انجام گردد و اجرای رتبه بندی معلمان در راستای ارتقاء شان و صندلی معلمان اجرایی می گردد.

خبرنگاران رتبه بندی در راستای ارتقاء صندلی معلمان اجرای می گردد

به گزارش خبرنگاران، بهزاد رحیمی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از معلمان برتر شهرستان بانه با بیان اینکه معلمین مرد میدان و اصل عمل هستند گفت: مجلس یازدهم برای حفظ و ارتقاء صندلی معلمین کوشش می نماید و خواسته های که در چهار دهه اخیر از آن غافل بودیم محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: اعمال مدرک معلمان نیز با توجه به اینکه دیدگاهی که در مجلس یازدهم حاکم است در گذشته نبوده و از آن به عنوان اعمال مردک دوم یاد می شد اجرای نشده اما با کوشش و رغبتی که در این دوره مجلس وجود دارد در بودجه سال جدید انجام می گردد.

رحیمی یاد آور شد: علارغم اینکه بسیاری از کسب وکارها به واسطه شیوع ویروس کرونا تعطیل شد اما معلمین این زمان را به فرصتی برای بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی تبدیل کردند.

وی گفت: معلمین با کوشش و ایثار خود فصلی نو در زمان پسا کرونا باز کردند و از تجریبات این دوره برای دوره های بعدی بهره می گیرند و نشان دادند با وجود همه مسائل اموزش ادامه دارد.

فرماندار شهرستان بانه نیز گفت: 30 درصد فراوری محتوای آموزشی استان کردستان در بانه فراوری شده و معلمین علاوه بر اینکه از فرصت ها به خوبی بهره گیری کردند آموزش ها را نیز بروز رسانی کردند.

اسماعیل رستم پور اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا شرایط کاری معلمان بسیار سخت تر از گذشته شده و معلمان باید در طول شبانه روز جوابگوی دانش آموزان باشند که این زمان و وقت معلمین را می گیرد.

رییس آموزش و پرورش شهرستان بانه نیز با بیان اینکه 30 درصد آثار برتر استانی در حوزه فراوری محتوا آموزشی مربوط به شهرستان بانه است گفت:در حوزه فراوری محتوا و آموزش مجازی از 120 اثر استانی 34 اثر برتر استانی مربوط به معلمین شهرستان بانه است.

اقبال صالحی اضافه کرد: در حوزه جذب دانش آموزان پیش دبستانی وبازماندگان از تحصیل در حوزه ابتدایی بالاترین رتبه استانی را کسب کردیم و در حوزه آموزش متوسطه قبولی المپیادهای علمی در سال تحصیلی جاری صد درصد افزایش یافته و در ارزیابی آموزشی شاد نیز در حوزه اموزش متوسطه اول و دوم رتبه نخست را کسب کردیم.

وی گفت: قبل از شیوع ویروس کرونا آموزش های که ارائه می گردد 2 فرآیند یادگیری و یاد دهی داشت که قبل از شیوع ویروس کرونا بیشتر بر فرآیند یاد دهی تاکید می شد اما با شیوع این ویروس محور اصلی فعالیت بر یاد گیری راسخ شد.

صالحی یادآور شد: در فرآیند یاد گیری معلمین یاری می نمایند که دانش آموزان با استفاده از ظرفیت های موجود روش یاد گیری را بیاموزند که مهمترین ظرفیت های یادگیری توانایی دانش آموزان،شبکه های اجتماعی و معلمین خلاق است.

رییس اداره اموزش و پرورش شهرستان بانه با اشاره به صندلی معلمین در جامعه گفت: طبق تحقیقاتی که اجرا شده معلمین جزء قابل اعتمادترین قشر جامعه است که این اهمیت و صندلی معلیمن را در جامعه نشان می دهد.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1696

به "خبرنگاران رتبه بندی در راستای ارتقاء صندلی معلمان اجرای می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رتبه بندی در راستای ارتقاء صندلی معلمان اجرای می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید