خبرنگاران دارنده برنز المپیک: عدالت کُشتی در چرخه انتخابی رقم خواهد خورد

به گزارش صنایع 90، تهران - خبرنگاران - دارنده مدال برنز بازی های المپیک گفت: چرخه جدید انتخابی تیم های ملی کشتی ایده خوبی است که عدالت را رقم خواهد زد و به نظرم غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باید کوتاه بیاید و با گفت و گو و آنالیز بیشتر سوءتفاهم ها رفع خواهد شد.

خبرنگاران دارنده برنز المپیک: عدالت کُشتی در چرخه انتخابی رقم خواهد خورد

سیدمراد محمدی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در این مدت بسیاری از کارشناسان شرایط چرخه جدید انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی را آنالیز کردند اما در جریان جزییات دقیق این طرح نیستم اما اعتقاد دارم که کشتی زمانی پیروز است که همه چیز قانونی طی شود. کشتی گیر باید بداند که براساس چه شرایطی و در چه مسابقاتی باید شرکت کند و براساس چه معیارهایی می تواند عضو تیم ملی شود. از کجا آغاز کند و چه شرایطی دارد و به نظرم قانون همواره خوب است.

سرمربی اسبق تیم کشتی آزاد نوجوانان ادامه داد: همه سال هایی که در مسابقات شرکت کردم در رقابت های انتخابی حضور می یافتم. در هر دوره چهار یا پنج کشتی می گرفتم تا انتخاب شدم. و از قبل همواره می دانستم باید از قبل در انتخابی شرکت کنم و خودم را آماده می کردم البته همه کشی گیران این شرایط را دارند.

دارنده برنز بازی های المپیک در پاسخ به این سووال که آیا در این چرخه اختیارات کادر فنی تیم های ملی کاهش یافته؟ گفت: باید یک چیز را قبول کنیم که سرمربی وظیفه آماده کردن کشتی گیران را دارد. وقتی کشتی گیری در یک یا 2 مسابقه برنده می شود نباید آن را کنار بگذاریم. چرخه به این معنا است که کشتی گیر تنها در یک مسابقه انتخاب نمی شود بلکه در 2 یا سه مسابقه حاضر می شود تا برگزیده شود. شاید غلامرضا محمدی فرد منصفی باشد اما تضمینی وجود دارد که اگر اختیارات سرمربی افزایش یابد سرمربی دیگری شرایط عدالت و انصاف را رعیات کند و برهمین اساس به نظرم طرح جدید چرخه انتخابی، شرایط خوبی است که امیدوارم اجرا شود.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2006 چین توضیح داد: اگر اختیار را به دست تمامی سرمربیان بدهیم از کجا معلوم که در آینده عدالت به طور کامل اجرا شود. می توانید تضمین کنید. قاعده این است که سرمربی باید تیم را به تعداد نفراتی که دارد آماده کند. در این چرخه کشتی گیران در چند مسابقه شامل قهرمانی کشور و جام تختی و بعد از آن در چند تورنمنت بین المللی ارزیابی می شوند و طبق امتیازی که آوردند انتخاب خواهند شد. سرمربی باید از خدایش باشد که کشتی گیری که انتظاری از او نداشت، بهترین نتیجه را کسب کند. به نظرم چرخه جدید انتخابی شرایط خوبی دارد و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی باید کوتاه بیاید. خیلی از سوء تفاهم ها با صحبت برطرف می شود و همه جزو جامعه کشتی هستیم و با بحث و آنالیز می توانیم به جمع بندی برسیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران دارنده برنز المپیک: عدالت کُشتی در چرخه انتخابی رقم خواهد خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دارنده برنز المپیک: عدالت کُشتی در چرخه انتخابی رقم خواهد خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید