خبرنگاران توئیتر دسترسی به یکی از توئیت های ترامپ را محدود کرد

به گزارش صنایع 90، تهران- خبرنگاران- توئیتر روز شنبه به یکی از توئیت های دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را به دلیل نقض قوانین این شبکه اجتماعی، برچسب زده و دسترسی به آن را محدود کرد.

خبرنگاران توئیتر دسترسی به یکی از توئیت های ترامپ را محدود کرد

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تارنمای هیل، ترامپ در توئیتی خطاب به رأی دهندگان ایالت کارولینای شمالی، نوشت: اطمینان حاصل کنید که برگه های رأی شما زود شمرده، امضا و فرستاده می گردد. به محل های رأی گیری بروید و ببینید که آرای شما شمرده می گردد.

وی همچنین ادامه داد: اجازه ندهید آرای شما را به طور غیرقانونی از شما بگیرند.

توئیتر گفت که به دلیل نقض قوانین این شبکه و بویژه تشویق مردم به دو بار رأی دادن یعنی رأی پُستی و رأی حضوری، پرچسب زده است.

توئیتر اضافه کرد که توئیت ترامپ حذف نمی گردد؛ بلکه دسترسی به آن محدود شده و لایک یا بازنشر کردن و پاسخ دادن به آن امکان پذیر نخواهد بود.

توئیتر پیش از این نیز به توئیت های ترامپ برچسب زده بود. حدود سه ماه پیش نیز به یکی از توئیت هایی که در آن معترضان را تهدید نموده بود، به دلیل رفتار اهانت آمیز برچسب ترویج خشونت زد.

ترامپ در توئیتی نوشت که هرگونه کوشش معترضان برای ایجاد منطقه خودمختار در شهر واشنگتن دی سی با نیروی زور جدی روبرو خواهد شد.

پیش آن، معترضان در بخشی از شهر سیاتل در غرب این کشور منطقه خودمختار تشکیل داده بودند.

این منطقه خودمختار پس از آن تشکیل شد که به دنبال قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست به دست پلیس آمریکا، اعتراض های گسترده ای در این کشور شروع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1237

به "خبرنگاران توئیتر دسترسی به یکی از توئیت های ترامپ را محدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توئیتر دسترسی به یکی از توئیت های ترامپ را محدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید