خبرنگاران احتمال استفاده آمریکا از سلاح بیولوژیک در بمباران فرودگاه کربلا

به گزارش صنایع 90، بغداد - خبرنگاران - مسوولان آستان مقدس حسینی امروز (چهارشنبه) از احتمال استفاده آمریکا از سلاح های بیولوژیک در بمباران آدینه گذشته فرودگاه بین المللی کربلا خبر دادند.

خبرنگاران احتمال استفاده آمریکا از سلاح بیولوژیک در بمباران فرودگاه کربلا

فرودگاه بین المللی کربلا آدینه شب گذشته توسط هواپیماهای آمریکایی هدف نهاده شد، این حمله علاوه بر کشته شدن یک کارگر و زخمی شدن چند غیر نظامی شاغل باعث بروز خسارت های بسیار به بخش های اداری و خدماتی فرودگاه شد.

به گزارش السومریه نیوز، دبیرخانه عمومی آستان مقدس حسینی در بیانیه ای اعلام نمود که با تعدادی از وزارتخانه ها و سازمان های رسمی دولتی در ارتباط است تا احتمال استفاده سلاح های بیولوژیک یا شیمیایی مورد استفاده آمریکایی ها در بمباران فرودگاه بین المللی کربلا را آشکار کند.

آستان مقدس حسینی ضمن محکوم کردن این تجاوز که هیچ گونه توجیهی ندارد، حمله به فرودگاه غیر نظامی کربلا را اقدامی شرم آور توصیف کرد.

به همین دلیل پیشتر اعلام شد که آستان مقدس امام حسین (ع) به دنبال حمله هوایی و موشکی آمریکا به فرودگاه بین المللی در حال ساخت کربلا، تصمیم دارد علیه آمریکا در دادگاه های بین المللی شکایت کند.

جنگنده های آمریکایی بامداد آدینه گذشته به پایگاه های نظامی الحشد الشعبی، نیروهای ارتش و پلیس عراق حمله کردند که در اثر آن شماری کشته یا زخمی شدند.

آمریکا مدعی است که این حمله در واکنش به حمله موشکی چهارشنبه هفته پیش به پایگاه نظامی التاجی در شمال بغداد صورت گرفت که در اثر آن دو نظامی آمریکایی و یک نظامی انگلیسی کشته شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران احتمال استفاده آمریکا از سلاح بیولوژیک در بمباران فرودگاه کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتمال استفاده آمریکا از سلاح بیولوژیک در بمباران فرودگاه کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید