جرارد: انگلیس از بازی برابر ایتالیا 3 امتیاز را می خواهد نه مساوی

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران: ستاره خط میانی تیم فوتبال لیورپول گفت برخلاف تصور بعضی سه شیر در اولین بازی خود در جام جهانی برای کسب پیروزی خواهد جنگید و به کسب تساوی برابر قهرمان جام جهانی 2006 قانع نیست.

جرارد: انگلیس از بازی برابر ایتالیا 3 امتیاز را می خواهد نه مساوی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، استیون جرارد، کاپیتان تیم ملی انگلیس در مورد نخستین بازی سه شیر در جام جهانی 2014 که برابر تیم ملی ایتالیا خواهد بود، گفت: ما همواره به دنبال بالاترین اهداف بوده ایم و بنابراین در بازی برابر ایتالیا هم در پی کسب سه امتیاز خواهیم بود. ما برای این بازی برنامه داریم و اگر از تمام توانایی های خود استفاده کنیم شک ندارم که می توانیم ایتالیا را شکست دهیم. به همین دلیل فکر می کنم نتیجه دریافت انگلیس در بازی برابر ایتالیا تنها و تنها به خودش و شیوه بازی اش بستگی دارد.

جرارد اضافه نمود: به عقیده من این یک نوع بی احترامی به بازیکنان تیم ملی است اگر بگوییم که آنها در بازی برابر ایتالیا به یک امتیاز هم قانع هستند. این بازی سه امتیاز دارد و ما هر سه امتیاز را می خواهیم. ما هرگز در یک بازی با هدف کسب تساوی به میدان نرفته ایم.

کاپیتان سه شیر توضیح داد: با این حال اگر نتوانستیم مقابل ایتالیا گل بزنیم و بازی بدون گل و مساوی تمام گردد، جهان به آخر نخواهد رسید، هرچند این نتیجه ای نیست که ما به دنبال آن هستیم. دریافت سه امتیاز از بازی اول ما را در خط نخست برای صعود از گروه خود قرار می دهد.

تیم ملی انگلیس در مرحله گروهی جام جهانی 2014 کار خود را با بازی برابر تیم ملی ایتالیا شروع می نماید و پس از آن با تیم های ملی اروگوئه و کاستاریکا مصاف خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 415

به "جرارد: انگلیس از بازی برابر ایتالیا 3 امتیاز را می خواهد نه مساوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد: انگلیس از بازی برابر ایتالیا 3 امتیاز را می خواهد نه مساوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید