تعریف پروژه ها بر اساس اولویت های مردم و توزیع عادلانه اعتبارات

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی شجاعی در شورای اداری شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: اولویت های هر منطقه را باید مردم و نمایندگان آن ها در شوراها و بخش خصوصی بگویند.

تعریف پروژه ها بر اساس اولویت های مردم و توزیع عادلانه اعتبارات

شجاعی با اشاره به خدمات فراوان نظام جمهوری اسلامی و دولت که به رشد شاخص های توسعه منجر شده است، در عین حال خدمات ارائه شده به مردم را کافی ندانست و توضیح داد: مسائلی مثل تحریم ها یا نوسان قیمت ها نباید بهانه ای برای خدمات دهی کمتر به مردم باشد و مدیر درواقع کسی است که با تدبیر خود بتواند در همین شرایط خدمات حداکثری به مردم ارائه کند.

وی ادامه داد: هر مسئول در حوزه کاری خودش با توجه به ابلاغ دریافتی و تعهدی که در قبال مردم دارد، مسئولیت صفر تا صد کارها را بر عهده دارد و نباید برای حل مسائل مربوط به حوزه کاری خود منتظر کسی دیگر باشد.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان همچنین از مدیران و نخبگان شهرستان ها خواست نظرات خود درباره سند توسعه را ارائه دهند تا اصلاح گردد و لزوم اهمیت قائل شدن برای مزیت های نسبی هر منطقه را نیز یادآور شد.

شجاعی پس از شنیدن دغدغه های فعالان بخش خصوصی حاضر در این نشست با اذعان به این که وضعیت بروکراسی اداری در استان مطلوب نیست و به مانعی در برابر حرکت بخش خصوصی تبدیل شده است، تاکید نمود: فرمانداران و روسای ادارات باید فضای حضور بخش خصوصی و رغبت آنان به سرمایه گذاری را فراهم نمایند.

وی ادامه داد: در هر شهرستان اولویت با طرح های بالای 90 درصد پیشرفت و پروژه هایی است که مردم بیشتری از آن بهره می گیرند.

وی همچنین با اشاره به بازدید سرزده خود از بیمارستان پورسینای شهر آشخانه، توسعه بیمارستان و خدمات مراکز درمانی شهرستان و افزایش شمار پزشکان ارائه دهنده خدمت در این بیمارستان را احتیاج ضروری مردم دانست و خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دستور داد، پیگیری جدی در این باره داشته باشد.

استاندار با ابراز ناخرسندی از وجود معوقات کارگری در برخی شرکت های فعال در شهرستان، فرماندار را مسئول پیگیری حقوق معوق کارگران دانست و از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران کل اجرایی، فرمانداران و شهرداران استان خواست، پیش از اجرای طرح های جدید یا پرداخت مطالبات پیمانکاران، از پرداخت شدن حقوق کارگران اطمینان یابند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 159

به "تعریف پروژه ها بر اساس اولویت های مردم و توزیع عادلانه اعتبارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف پروژه ها بر اساس اولویت های مردم و توزیع عادلانه اعتبارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید