برگزاری انتخابات خانه نشریات دانشجویی شمال شرق کشور

به گزارش صنایع 90، انتخابات خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت در منطقه شمال شرق کشور، امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار گردید.

برگزاری انتخابات خانه نشریات دانشجویی شمال شرق کشور

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، از میان 45 مدیر مسئول نشریات دانشجویی که مجاز به شرکت در انتخابات خانه نشریات دانشجویی در دانشگاه های و دانشکده های علوم پزشکی منطقه غرب کشور بودند، سه مدیر مسؤول کاندیدای این انتخابات شده و دیگر مدیران مسؤول نشریات دانشجویی این منطقه به آنها رأی دادند.

پس از شمارش آرا، رضا جوان از علوم پزشکی سبزوار با 24 رای، وحید کیان فر از علوم پزشکی نیشابور با 23 رای و پیمان حلیمی از علوم پزشکی وارستگان با 22 رای در دور دوم انتخابات و با کسب بیشترین آرای مأخوذه، به عنوان نمایندگان مدیران مسؤول نشریات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی منطقه غرب کشور در خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، انتخاب شدند.

همچنین، سومین نشست تخصصی خانه نشریات در منطقه شمال شرق با حضور هشت دانشگاه تربت حیدریه، تربت جام، گناباد، مشهد، اسفراین، سبزوار، بیرجند و نیشابور برگزار و این دوره همراه با چهار کارگاه با موضوع هایتولید محتوا و فضای مجازی هادی ریحانی، گرافیک و صفحه آرایی محمد رحمانی نایه، ویراستاری مطبوعات سید یحیی هاشمی نژاد و حقوق نشریات احسان عباسی برگزار گردید.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت متشکل از 30نفر از مدیران مسئول نشریات دانشگاهی منتخب مناطق جغرافیایی دانشگاه های علوم پزشکی کشور است به طوری که انتخابات مناطق در 10 منطقه جغرافیایی برگزار گردیده و از هر منطقه سه نفر به عنوان نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشجویی به عضویت خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، در می آیند. شورای عمومی خانه نشریات متشکل از 30 نماینده(از هر قطب کشور سه نفر) است که در میان خود انتخاباتی برگزار نموده و یک شورای مرکزی هفت نفره انتخاب می نمایند. در ادامه کسی که بیشترین رأی را در بین اعضا شورای مرکزی به دست آورد به عنوان دبیر خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت انتخاب می گردد.

خانه نشریات وزارت بهداشت در سال 1394 با ابلاغ شیوه نامه فعالیت خانه نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، تشکیل شد و بر اساس شیوه نامه ابلاغی حمایت و پشتیبانی از نشریات دانشجویی، ارتقای کمی و کیفی سطح نشریات دانشجویی، اولویت بندی مسائل نشریات دانشجویی، برگزاری نشست های منطقه ای برای انتقال تجربیات و برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله وظایف این نهاد دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 645

به "برگزاری انتخابات خانه نشریات دانشجویی شمال شرق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات خانه نشریات دانشجویی شمال شرق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید