برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران به فرمانداری رسید

به گزارش صنایع 90، خبرنگاران آنلاین:معاون عمرانی فرمانداری تهران از دریافت و آنالیز برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران، توسط فرمانداری تهران اطلاع داد.

برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران به فرمانداری رسید

غلامحسین آرام در گفت وگو با ایسنا گفت: برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری تهران، دوشنبه هشتم بهمن به فرمانداری تهران رسیده و روند آنالیز این برنامه در فرمانداری تهران شروع شده است.

او اضافه کرد: آنالیز این برنامه در دستور کار شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان تهران قرار گرفته تا نهایتاً پس از آنالیز برای ابلاغ نهایی به شورای اسلامی شهر تهران ارسال گردد.

مخالفت فرمانداری تهران با اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد

معاون عمرانی فرمانداری تهران، در مورد اخذ عوارض محدوده زوج و فرد گفت: اگر مبلغی با عنوان عوارض تردد محدود زوج و فرد تاکنون گرفته شده باید عودت داده گردد؛ البته مشخص عوارض با شورای اسلامی شهر تهران است و فرمانداری نقش نظارتی دارد که حتماً این نقش خود را به درستی ایفا خواهد نمود.

او ادامه داد: نماینده فرمانداری تهران در شورای ترافیک شهر تهران حضور دارد و قطعاً با اخذ عوارض برای محدوده زوج و فرد بر اساس سیاست های فرمانداری تهران مخالفت خواهد نمود.

آرام اضافه کرد: بی تردید بر اساس ماده 18 تخلفات هدایت رانندگی در صورتی که راننده تردد غیر مجاز در محدوده زوج و فرد داشته باشد تنها مشمول جریمه هدایت و رانندگی می گردد و فرمانداری تهران با هرگونه اخذ عوارض در این محدوده مخالف است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 182

به "برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران به فرمانداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران به فرمانداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید