برخی فکر می کنند می توانند از فضای جشنواره فجر برای معامله استفاده کنند!

به گزارش صنایع 90، داور سودای سیمرغ فجر 38 گفت: برخی سینماگران دریافته اند که می توانند از فضای جشنواره برای معامله و سرزبان انداختن خود و فیلمشان استفاده کنند.

برخی فکر می کنند می توانند از فضای جشنواره فجر برای معامله استفاده کنند!

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم فجر، برنامه شهر فرنگ با موضوع داوری در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور شاهین امین منتقد و روزنامه نگار سینما و محمدمهدی عسگرپور داور سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ، روی آنتن شبکه خبر رفت.

شاهین امین در این برنامه از گروه داوری جشنواره دفاع کرد و گفت: بی انصافی است که همه هیئت داوران را از سال های گذشته ناآگاه تصور کنیم.

او اضافه نمود: ما انتظارمان از جشنواره فیلم فجر بالا رفته است. همه انتظار دارند خواسته هایشان در جشنواره مرتفع شود. توقع دارند در جشنواره به تعداد، جایزه ببرند! در جشنواره دورهم جمع می شویم که در مورد فیلم حرف بزنیم و از جشنواره لذت ببریم و همدیگر را بیشتر بشناسیم. خیلی از افراد بزرگ مانند کیانوش عیاری، رخشان بنی اعتماد و... یا جایزه ای نبردند و یا یک جایزه از جشنواره گرفتند.

شاهین امین گفت: به نظر می رسد که همه شرکت کنندگان در جشنواره فیلم فجر توقع جایزه دارند و گاهی همه، حتی کسانی که جایزه هم گرفته اند، اعتراض می کنند. چه اتفاقی افتاده که همه معترضند؟!

عسگرپور داور سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در این برنامه با اشاره به این که داوران گلادیاتور های جشنواره نیستند، گفت: با جشنواره ای روبرو هستیم که مشابهی در دنیا ندارد. مخاطبان سینما از طیف های مختلفی هستند. برخی بولتن نویسند، برخی علاقه مند و برخی منتقد. برخی سینماگران دریافته اند که می توانند از فضای جشنواره برای معامله و روی زبان انداختن خود و فیلمشان استفاده کنند!

او که در دوره بیست و یکم جشنواره فیلم فجر از تعداد جایزه های این جشنواره کاسته بود، گفت: برای دلخوشی اهالی سینما تعداد جایزه ها را اضافه نمودند تا کمتر مورد بازخواست قرار گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 821

به "برخی فکر می کنند می توانند از فضای جشنواره فجر برای معامله استفاده کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی فکر می کنند می توانند از فضای جشنواره فجر برای معامله استفاده کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید