بارسلونا، رقیب میلان در راه جذب مهاجم هلندی

به گزارش صنایع 90، به نظر می رسد که بارسلونا نیز به خرید ممفیس دیپای از لیون علاقه نشان داده است.

بارسلونا، رقیب میلان در راه جذب مهاجم هلندی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لغو کامل رقابت های لیگ یک فرانسه باعث شد باشگاه لیون بعد از مدت ها از حضور در رقابت های اروپایی باز بماند؛ موضوعی که می تواند منجر به جدایی بعضی از ستاره های این تیم گردد که دیپای یکی از آنهاست.

مهاجم ملی پوش هلندی لیون تنها یک سال دیگر با باشگاه فرانسوی قرارداد دارد. از طرفی اخیراً مدیرعامل باشگاه لیون نیز اظهار داشت میخواهد در صورت دریافت پیشنهاد مناسب این تیم را ترک کند.

طی روزهای گذشته شایعات زیادی در رابطه با علاقه میلان به جذب ممفیس دیپای مطرح شد. در این رابطه گفته شد که روسونری میخواهد برای جانشینی زلاتان ابراهیموویچ که احتمالاً در جابجایی پیش رو از این تیم جدا خواهد شد، مهاجم هلندی لیون را جذب کند.

حالا و در همین رابطه دون بالون مدعی شده که بارسلونا نیز به کورس رقابت برای جذب ممفیس دیپای اضافه شده است. به نظر می رسد که باشگاه کاتالانی در صورت عدم موفقیت در جذب لائوتارو مارتینز، به دنبال جذب دیپای از لیون با مبلغ 35 میلیون یورو خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 999

به "بارسلونا، رقیب میلان در راه جذب مهاجم هلندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا، رقیب میلان در راه جذب مهاجم هلندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید