امیر حیدری: پرتاب ماهواره نظامی جای ایران را در فضا تثبیت کرد، تهدید های آمریکا جوسازی و ناشی از ترس است

به گزارش صنایع 90، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پرتاب ماهواره نظامی به فضا را اقدامی غرورآمیز و دشمن شکن دانست و تاکید نمود: این اقدام جای خالی ایران در فضا را تثبیت کرد و گسترش خواهد یافت.

امیر حیدری: پرتاب ماهواره نظامی جای ایران را در فضا تثبیت کرد، تهدید های آمریکا جوسازی و ناشی از ترس است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز (سه شنبه) در ستاد لشکر 58 ذوالفقار در شاهرود گفت: با این اقدام، جهان فهمید ایران اسلامی گوش به فرمان ولایت فقیه جای خود را در همه عرصه ها باز نموده است.

وی عظیمترین دستاورد نیروی زمینی ارتش را ایستادگی روی پای خود برشمرد و ادامه داد: در عرصه های سایبری، ضد تانک، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و آنچه که برای جنگ های آینده مورد احتیاج باشد نیروی زمینی به توانمندی های عظیم دست یافته است.

وی در مورد تهدید نیرو های نظامی ایران در خلیج فارس گفت: این یک فضاسازی رسانه ای برای سرپوش نهادن بر رعب و وحشت از نیر های نظامی ایران بوده است.

امیر حیدری اضافه نمود: نیرو های نظامی ایران همواره فعالیت های محوله خود را بدون ماجراجویی انجام می دهند و نیرو های آمریکایی و همه جهان، ایران اسلامی و اقتدار آن را می شناسند و به آن اذعان دارند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، با اشاره به تهدید های آمریکا در خلیج فارس، ابراز داشت: آمریکایی ها آن قدر از ایران اسلامی رعب و وحشت دارند که وقتی می خواهند به آن سرپوشی بگذارند جوسازی رسانه ای می نمایند و چیزی جز این نخواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه نیرو های ایران در حال اجرا ماموریت های ویژه خود در دفاع از مرز های خاکی و آبی هستند و هیچ قصد ماجراجویی ندارند، اضافه نمود: نیرو های آمریکایی متشکل از افراد بزدل، متجاوز و تروریستی هستند که می خواهند از هر کاه کوهی بسازند که خوشبختانه جهان توان ما و هم تروریست بودن آمریکا را باور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که مهم ترین دستاورد ارتش در سال 98 چه بوده است، ابراز داشت: شاید بهترین پاسخ را بتوان در این جمله خلاصه کرد که توانستیم باوجود همه کارشکنی های آمریکا و متحدانش، روی پای خود بمانیم و این رویه ای است که تداوم خواهد داشت.

حیدری در ادامه توضیح داد: در عرصه های سایبری، سازه ای و درمجموع آن چیزی که برای جنگ های آینده مورجهانز باشد شکر خدا نیروی زمینی ارتش خیلی خوب قد علم نموده و دستاورد های منحصربه فردی داشته است که در فرصت های زمانی مناسب به مردم معرفی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در مورد پرتاب ماهواره نور به فضا نیز اضافه نمود: پرتاب ماهواره اقدام دشمن شکنی بود که جهان فهمید ایران اسلامی به برکت اتکا به توان و نیروی داخلی در همه عرصه ها صندلی خود را در جهان باز می نماید جای ما در فضا خالی بود که الحمدالله با این اقدام توانستیم سر جای خود در فضا بنشینیم و این اقدامات تا زمانی گسترش پیدا خواهد نمود که ایران بیشتر بتواند قابلیت هایی که جمهوری اسلامی به آن احتیاج دارد را برطرف وابستگی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 992

به "امیر حیدری: پرتاب ماهواره نظامی جای ایران را در فضا تثبیت کرد، تهدید های آمریکا جوسازی و ناشی از ترس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حیدری: پرتاب ماهواره نظامی جای ایران را در فضا تثبیت کرد، تهدید های آمریکا جوسازی و ناشی از ترس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید