افتتاح 45 پروژه عمرانی با 700 میلیارد ریال اعتبار در اسلامشهر

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، امیرالله حقیقی عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی در خصوص تامین مسکن خبرنگاران اسلامشهر گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های اصحاب رسانه در این شهرستان تامین مسکن است اعلام می کنیم که خبرنگاران اسلامشهر نسبت به تشکیل تعاونی مسکن اقدام نمایند تا با همکاری شهرداری و شورای شهر و اختصاص زمینی در این خصوص اقدام مناسبی صورت پذیرد.

افتتاح 45 پروژه عمرانی با 700 میلیارد ریال اعتبار در اسلامشهر

حقیقی در خصوص سد معبرهای موجود در اسلامشهر اظهار داشت: هر سال کارگروهی در این خصوص تشکیل و تصمیماتی نیز اتخاذ می گردد اما در کل باید در نظر داشته باشیم تعدادی از افراد از این طریق امرار معاش می نمایند و باید راهکاری جهت سامان دهی این افراد پیدا کنیم.

وی با اشاره به پروژه هایی عمرانی که در سطح اسلامشهر انجام می گردد اظهار داشت: در حوزه کاهش ترافیک اقدامات خوبی انجام گردیده است اما با توجه به اینکه آمار تصادفات در این شهر نسبت به سال قبل مخصوصا در جاده های احمد آباد و شورآباد بیشتر گردیده است باید اقدامات مناسبی در جهت کاهش این آمار صورت بگیرد البته شهرداری اسلامشهر با ایجاد روشنایی در احمد آباد قدم مناسبی در کاهش این آمار برداشته است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برنامه های هفته دولت در این شهرستان اظهار داشت: از جمله برنامه های این هفته ملاقات های مردمی و افتتاح پروژه های عمرانی است که اعلام می کنیم در هفته دولت 45 پروژه با اعتبار 700 میلیارد ریال با حضور مسئولین کشوری و استانی و شهرستانی در این شهرستان افتتاح خواهد گردید.

حقیقی به پروژه های کلانشهر اشاره نمود و اظهار داشت: پروژه مجموعه کلینیک تخصصی با اتمام 95 درصدی کار اجرایی و افتتاح ورزشگاه 7 هزار نفری از جمله پروژه های بزرگ این شهر محسوب می شوند که به دلیل حجم زیاد کار و عدم برخی تجهیزات ممکن است در هفته دولت به بهره برداری نرسند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 47

به "افتتاح 45 پروژه عمرانی با 700 میلیارد ریال اعتبار در اسلامشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 45 پروژه عمرانی با 700 میلیارد ریال اعتبار در اسلامشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید