اعلام آمادگی دفاع کلاسیک استقلال به مجیدی؛ می توانم بازی کنم

به گزارش صنایع 90، در اواسط ملاقات تیم های استقلال و گل گهر سیرجان دفاع چپ کلاسیک تیم تهرانی دچار مصدومیت شد.

اعلام آمادگی دفاع کلاسیک استقلال به مجیدی؛ می توانم بازی کنم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد نادری دفاع چپ کلاسیک تیم استقلال که در ماه های اخیر به ویژه پس از حضور فرهاد مجیدی در راس کادر فنی این تیم با درخشش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بعلاوه پیش از آن، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی (به ویژه ملاقات مقابل پیکان که منجر به صعود استقلال از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شد) تا به امروز درخشش فوق العاده ای در ترکیب تیمش داشته است.

نادری پس از مصدومیت در بازی آخر استقلال با همان شرایط در ترکیب تیم ماند تا در نهایت در دقیقه 90 بازی جای خود را به متین کریم زاده بدهد. محمد نادری همان شب برای دریافت ام آر آی به مرکز عکسبرداری مراجعه نموده و درمان خود را از روز بعد از بازی با گل گهر استارت زد.

او پس از یک روز غیبت در تمرینات حاضر شد و با نرم دویدن خود را به شرایط تمرین گروهی با دیگر بازیکنان استقلال رساند. نادری در آخرین جلسه تمرینی استقلال در صحبتی که با فرهاد مجیدی انجام داد به سرمربی اش گفت که مسئله ای برای همراهی تیم در بازی اراک ندارد. نزدیکان این تیم در این باره اعلام کردند فرهاد مجیدی در این خصوص با کادر پزشکی تیمش هم صحبت نموده و قرار است چهارشنبه آخرین تست از نادری گرفته گردد تا برای بازی دادن به این بازیکن در ترکیب اصلی بازی اراک دغدغه ای نداشته باشد.

محمد نادری در لیگ برتر بیستم یک گل هم به ثمر رسانده و آن را در مصاف با پدیده و در ملاقات رفت زده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1731

به "اعلام آمادگی دفاع کلاسیک استقلال به مجیدی؛ می توانم بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی دفاع کلاسیک استقلال به مجیدی؛ می توانم بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید