استقلال باید نتیجه بگیرد تا از حاشیه عبور کند

به گزارش صنایع 90، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال این روزها کانون اخبار و حاشیه های متفاوت است. عدم نتیجه گیری این تیم در هفته های پایانی لیگ برتر و سقوط آنها از صدر جدول به رده سوم، حواشی را برای آنها پدید آورده و تبعات آن بیش از همه دامنگیر محمود فکری، سرمربی تیم شده است.

استقلال باید نتیجه بگیرد تا از حاشیه عبور کند

اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در این رابطه به خبرنگاران گفت: فراز و نشیب ویژگی فوتبال است و هر تیمی در هر کجای جهان ممکن است در یک مقطع به مشکل برخورد کند. من نمی گویم استقلال در این فصل ایده آل بوده، اما نگاهی به جدول نشان می دهد آنها تا این میزان هم مستحق انتقاد و حاشیه سازی نبود. اما به هرحال استقلال در همه موارد برای نیم فصل دوم به تقویت احتیاج دارد.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: مجموعه تیم در هفته های اخیر دچار مشکل بود و این تنها مختص به بازیکنان نبود. مصاحبه های بازیکنان معین کرد تیم با مسائل اقتصادی، زمین تمرین و خیلی مسائل دیگر روبرو بود و اینها باعث می گردد تمرکز بازیکن به هم خورده و کارایی اش پایین بیاید.

مدافع اسبق استقلال توضیح داد: خیلی اوقات در چنین وضعیتی بازیکنان بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرند و حتی بحث کم کاری هم پیش می آید. کم کاری یکی از در دسترس ترین شایعاتی است که در این مواقع رواج پیدا می نماید و هرگز هم قابل اثبات نیست.

وی در ادامه بیان داشت: تیم های عظیم اگر در چند بازی نتیجه نگیرند، باید انتظار این حواشی را هم داشته باشند. در تیم های عظیم و پر طرفدار تنها نتیجه است که شرایط را معین می نماید. به اعتقاد من اگر کادر فنی و بازیکنان از این شرایط رضایت ندارند، باید کوشش خود را مضاعف نمایند تا در بازی های پیش رو با بهترین عملکرد، نتایج خوبی هم بگیرند تا آرامش به تیم بازگردد.

کارگرجم در ادامه توضیح داد: مدتی است که عدم همدلی و وفاق در استقلال آنقدر زیاد شده که از دور هم معین است و عظیمترهای تیم باید یاری نمایند تا این همدلی ایجاد گردد. قطعاً در صورت ایجاد همدلی و رفاقت، شرایط تیم تفاوت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1525

به "استقلال باید نتیجه بگیرد تا از حاشیه عبور کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال باید نتیجه بگیرد تا از حاشیه عبور کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید