ارزیابی آموزش الکترونیکی دانشگاه ها از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، احتمال عدم تغییر تقویم دانشگاهی امسال

به گزارش صنایع 90، معاون آموزشی وزیر علوم گفت: در صورتی که آموزش های الکترونیکی دانشگاه ها طبق برنامه ریزی پیش رود می توانیم انتظار داشته باشیم که تقویم دانشگاهی نیم سال تحصیلی جاری بدون تغییر باشد.

ارزیابی آموزش الکترونیکی دانشگاه ها از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، احتمال عدم تغییر تقویم دانشگاهی امسال

علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره شرایط برگزاری کلاس های الکترونیکی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز، گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد تلاش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای ارایه آموزش های الکترونیکی بودیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این، با راه اندازی کارگروه مشترک آموزش های الکترونیکی شاهد هم افزایی و اشتراک منابع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آموزش های الکترونیکی بودیم.

خاکی صدیق اضافه کرد: همچنین به آن دسته از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که دیرتر از سایر دانشگاه ها، آموزش های الکترونیکی را آغاز کرده بودند، توصیه شد که در ایام تعطیلی نوروز برای این کار آماده تر شوند و به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تاکید شد که باید تدابیری برای اساتیدی که آموزش الکترونیکی نداشته اند درنظر گرفته شود و حتما در ایام تعطیلات این افراد برای این کار آماده شوند.

پیش بینی احتمال اجرای بدون تغییر تقویم دانشگاهی نیم سال تحصیلی جاری

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: به این ترتیب فعلا رویکرد تداوم آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، تقویت زیرساخت فنی و افزایش بار محتوایی آموزش ها در دستور کار است و در صورتی که آموزش های الکترونیکی طبق برنامه ریزی پیش رود می توانیم انتظار داشته باشیم که تقویم دانشگاهی امسال بدون تغییر اجرا شود و به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 917

به "ارزیابی آموزش الکترونیکی دانشگاه ها از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، احتمال عدم تغییر تقویم دانشگاهی امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی آموزش الکترونیکی دانشگاه ها از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز، احتمال عدم تغییر تقویم دانشگاهی امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید