آقای فتاح؛ افشاگری شما درباره املاک بنیاد مستضعفان موج امید را در دل مردم به وجود آورد

به گزارش صنایع 90، 7 دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای به رئیس بنیاد مستضعفان نوشتند: آقای فتاح؛ سخنان شجاعانه شما درباره معین تکلیف بخش مهمی از املاک بنیاد مستضعفان موجی از امید را در دل های مردم به وجود آورد.

آقای فتاح؛ افشاگری شما درباره املاک بنیاد مستضعفان موج امید را در دل مردم به وجود آورد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 7 دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه های کشور در نامه ای به فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ضمن تشکر از عملکرد وی به منظور مشخص تکلیف بخشی از املاک، خواهان مبارزه جدی با فساد در کشور شدند.

متن نامه به توضیح زیر است:

جناب آقای مهندس فتاح، رئیس محترم بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سلام علیکم؛ سخنان شجاعانه و افشـاگرانه شمـا در برنامه نگاه یک سیمـای ملی، دربـاره مشخص تکلیف بخش مهمی از املاک بنیـاد مستضعفان انقـلاب اسـلامی که در اختیـار بعضی مسئولان فعلی و سـابق نظام می باشد، موجی از امید را در دل های ما و مردم، خصوصا محرومـان و مستضعفان ایجـاد کرد. سخنانی که در دو روز گذشته، بازتاب گسـترده ای در فضـای رسـانه ای کشور و حتی خـارج از کشور، ایجاد نمود. تکلیف رسـانه های معـاند و ابن الوقت که برای ما و مردم روشـن اسـت ولیکن فشـار های پرحجم رسـانه ای و اتهامـات ناروای بعضی جریانات سیـاسی در داخـل کشور در حق شما، ما را بر آن داشت تا موضع مان را در قبال مطالبه شما در برنامه مذکور، بیان کنیم.

ما دانشجویان انقلابی معتقدیم، دهه پنجم انقلاب اسلامی، دهه بلوغ انقلابی نظام اسلامی است و چنان که امام امت در بیـانیه گام دوم فرمـودند، عمیقاً بـاورمندیم که میان جوشش انقـلابی و نظم سیـاسی و اجتمـاعی تضـاد و ناسازگاری وجود ندارد و کلید حل مسائل کشور و تحقق آرمـان های انقلاب اسـلامی را تفکر و عمل انقلابی در قـالب نظام اسـلامی می دانیم. ما دانشجـویان، مطالبه انقـلابی و فراجنـاحی شما از بعضی مسـئولان کشور، برای

برگرداندن املاک این بنیاد را، مصداق واقعی تفکر و عمل انقلابی می دانیم.

جناب آقای فتاح؛ تمامی املاک بنیاد مستضعفان، امـوال قطعی محرومـان و پابرهنگان این کشور اسـت، لذا مؤکداً خواستـار شفافیت حداکثـری در امـوال و امـلاک دراختیـار بنیـاد هستیـم، که می بایسـت هرچه سریعتـر پیگیـری و اجـرایی شـود. برای مثـال بارگذاری اطلاعاتی نظیر دارایی های بنیاد، تمامی واگذاری هایی نظیر آنچه در برنـامه نگاه یک اشاره

کردید، شرایط بازپس گیـری آنها، درآمد ها و مـوارد مصرف آن ها و... در سامانه ای برای شفافیت حداکثری اموال بنیـاد، انجام شـود. به نحوی که صاحبـان اصلی این اموال، یعنی محرومیـن و مستضعفین که بار انقلاب را از ابتـدا تا کنون به دوش کشیده اند، بتوانند بر شرایط این اموال نظارت نمایند و ضمنـاً قاطعـانه از شمـا می خواهیم که تا بازپس گیری کامل تمـامی املاک این بنیاد، از هیچ تلاشی فروگذار نکنید و در برابر فشـار های سیـاسی و رسـانه ای جریـانات ذی نفع هم چون گذشته ایستادگی کنید.

در این جهت، ما تشکل های دانشجـویی را پشتیبان تصمیمـات و اقدامـات عدالت خواهانه تان بدانید.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهرکرد

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: sanaye-90.ir شناسه مطلب: 1182

به "آقای فتاح؛ افشاگری شما درباره املاک بنیاد مستضعفان موج امید را در دل مردم به وجود آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای فتاح؛ افشاگری شما درباره املاک بنیاد مستضعفان موج امید را در دل مردم به وجود آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید